Rovaniemi,Axel,Sluiskil, zaterdag 8 augustus 2015 - Reisverslag uit Axel, Nederland van Patricia Drongelen - WaarBenJij.nu Rovaniemi,Axel,Sluiskil, zaterdag 8 augustus 2015 - Reisverslag uit Axel, Nederland van Patricia Drongelen - WaarBenJij.nu

Rovaniemi,Axel,Sluiskil, zaterdag 8 augustus 2015

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg Patricia

08 Augustus 2015 | Nederland, Axel

De laatste dag van de vakantie begint niet heel vroeg. Dankzij het ontbijt dat doorloopt tot 9.30 uur en de check-out tijd van het hotel van (schrik niet) 12 uur(!), kunnen we het rustig aan doen. De eetzaal zit om een uur of 9 al stampensvol, zodat we gebruik maken van de naastgelegen zaal, die in de loop van de dag zal worden gebruikt als bar en restaurant.

Aan de tafel naast ons zit een ander stel Nederlanders, die zo te horen gedurende de afgelopen 2 weken ongeveer dezelfde rondreis hebben gedaan als wij in 3 weken tijd. Voor hen was het op de meeste plaatsen iedere keer maar 1 overnachting en gelijk weer verder naar de volgende locatie. We prijzen ons gelukkig met de extra dagen die wij aan de reis hebben toegevoegd. Nog steeds niet echt een reis om tot rust te komen, maar toch al stukken rustiger dan wanneer je hetzelfde in 2 weken probeert te proppen.

Op het moment dat we dit verslag schrijven zitten we nog even in het hotel. Straks rond 11.30 uur Finse tijd (10.30 uur Nederlandse tijd) gaan we richting het vliegveld. Daar moeten we de auto afgetankt inleveren en vervolgens de bagage gaan inchecken. Als alles volgens schema verloopt, vertrekt het vliegtuig om 13.50 uur Finse tijd en landen we op Zaventem, Brussel rond 18.15 uur Nederlandse tijd. De echt fanatieke volgers kunnen via http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/flinfo/ kijken wanneer onze vlucht, met nummer AY817 daadwerkelijk in Brussel aankomt.

Tenslotte nogmaals allemaal hartelijk dank voor het lezen van en reageren op onze verslagen. We hopen dat we jullie een klein beetje hebben kunnen laten meegenieten van onze avonturen. Graag tot de volgende reis!!

• 08 Augustus 2015 - 14:36

Patricia Van Drongelen:

We zijn om 15.00 uur veilig in Helsinki geland. Om 16.40 uur vertrekken we naar Brussel. (Alles plaatselijke tijd natuurlijk)